Honlap tartalom

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00363

0
Köszönjük, ha hírünket másokkal is megosztja!

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00363

Pályázó neve CSENGŐD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA
Projekt címe CSENGŐD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA
Szerződés száma KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00363

Támogatás összege (Ft) 6 000 000
Összköltség (Ft) 6 000 000

A projekt megvalósításának kezdete 2017.01.01.
A projekt fizikai befejezésének határideje 2018.06.30.
Záró elszámolás benyújtásának határideje 2018.08.29.

Csengőd Község Önkormányzata (továbbiakban: Önkormányzat) működésével, valamint a polgármester és a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatokat a Csengődi Polgármesteri Hivatal (továbbiakban: Ph) látja.
A Ph – az Önkormányzat egyetértésével – az önkormányzati intézmények, Csengődi Napközi Otthonos Óvoda, Família Szociális Alapszolgáltatási Központ és saját gazdálkodási és egyéb feladatait látja el.
A Ph-ban 8 köztisztviselő dolgozik, akik biztosítják az Önkormányzat és intézményei működését.
A Ph-ban 3 fő látja el a gazdálkodási feladatokat, 1 fő látja el az adóügyi feladatokat, 1 fő végzi az ipar –és kereskedelmi feladatokat, 1-1 fő végzi a hagyatéki, iratkezelési és szociális feladatokat, az ügyintézők munkáját a jegyző fogja össze.
Az Önkormányzatnak az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) 12. § (1) bekezdése szerint 2017. január 1-jéig az önkormányzati ASP rendszer gazdálkodási rendszeréhez és önkormányzati adórendszeréhez csatlakoznia kell.

  1. január 1. napjától az Önkormányzat két szakrendszert köteles használni: gazdálkodási önkormányzati adó rendszert. A későbbiekben alkalmazásra kerül még az iratkezelő, ingatlanvagyon-kataszter, ipar- és kereskedelmi rendszer és hagyatéki leltár rendszer.
    Az Önkormányzat a Korm. rendelet 2. számú mellékletben meghatározott munkaállomásokkal szembeni minimális elvárásoknak megfelelnek, azonban azokat folyamatos javítani kell. Az Önkormányzat új munkaállomásokra, amelyek megfelelnek a Korm. rendeletben meghatározott minimális elvárásoknak, anyagi helyzete miatt nem tud beruházni. A hibák miatt azok cseréje célszerű lenne, mivel így az ügyintézők munkavégzésükben akadályoztatva vannak.
    Az ellátandó feladatok összetettsége miatt, a gyors és hatékony munkavégzés érdekében fontos biztosítani a köztisztviselők számára megfelelő informatikai feltételeket.
    Az önkormányzati ASP rendszerhez történő csatlakozáshoz miatt is szükséges, minimumkövetelményeknek megfelelő munkaállomásokat beszerzése.
    A szakrendszerek működéséhez az Önkormányzat vonatkozásában 7 munkaállomás és ahhoz kapcsolódó eszközök beszerzése és üzembe helyezése szükséges.
    A szakrendszer működtetéséhez szükséges beszerezni 7 db. munkaállomást MS Windows környezetben, 7 db Monitor alapkonfigurációt, 7 db Kártyaolvasó alapkonfigurációt, 1 db központi, multifunkcionális nyomatkészítő alapkonfigurációt,7 db. Szünetmentes tápegységet, valamint 1 db. Switch eszközt.
    Az Önkormányzatnak az ASP szolgáltatáshoz való csatlakozási folyamat során felül kell vizsgálni belső folyamatait, működési rendjét és belső szabályozó eszközeit, azokat hozzá kell igazítani az ASP-ben biztosított szakrendszerek működési rendjéhez.
    A rendszer hatékony működtetése érdekében a migráció részét képező adatállományokat felül kell vizsgálni és a szükséges formai és szintaktikai hibákat ki kell javítani, amelyekre az adattisztás során kerülhet sor. A csatlakozás során szükséges a rendszer működtetéséhez meghatározni az Önkormányzat működésére jellemző paramétereket és a jogosultak körét. Az Önkormányzatnak a korábbi nyilvántartásából az adatokat a Korm. rendeletnek megfelelően migrálni kell az informatikai rendszerbe és a betöltés során keletkező esetleges hibákat javítania kell.
    Az Önkormányzatnak tesztelnie és ellenőriznie kell a kialakított szolgáltatásokat.
    A pályázat keretében benyújtott tevékenységek értékükre tekintettel nem tartoznak a közbeszerzés hatálya alá.